Time Care Planering
Höstens version, 19.2, är nu i slutfasen innan vi levererar den till er kunder. En av nyheterna i denna version är att det också går att skapa ett vård av barn-pass vilket du knyter barnet och dess fördelsedata till. Vid exporten till Personec P följer denna information med och medarbetaren behöver inte registrera detta på nytt i självservice.
Det är nu också möjligt för Cloudkunder att logga in via Svensk e-identitet. Hör av er till er kontaktperson hos Time Care för mer information
I rapporter har vi lagt till:
- Kostnadsrapporten
- Inlånade personer på tjänstgöringslistan
- Avancerade rapporters olika inställningar för att visa och dölja kolumner samt vilken ordning sorteringen ska vara i
Även en ny rolltyp, Övrigt, kommer finnas. Behörigheter med den rolltypen får en annan startsida där de kan se alla medarbetare på samtliga arbetsplatser de har tillgång till i en och samma vy. Detta blir exempelvis väldigt praktiskt om du är samordnare över flera avdelningar som samarbetar.