Skip to main content
EventsWebinar

Webinar – uppföljning Time Care Forum

Start date: 20/04/2016
End date: 18/05/2016
Location: Webinar

Uppföljningswebinar

Tack till er som medverkade på Time Care Forum. Vi hoppas att seminarierna (valbara passen) ni gick på var givande och lärorika. Ofta uppstår det tankar när man väl kommit hem och pratat ihop sig med kollegor och chefer. Därför erbjuder vi några olika alternativ för att hjälpa er vidare med era frågor och funderingar. Webinaren har olika upplägg beroende på vilket valbart pass ni fördjupade er i. (Anmälan finns längst ner på sidan)

 

Hur jobbar vi strategiskt med vikariehantering? Rekrytering, rutiner, lashantering och annonsering (Lediga jobb, Bokningsassistenten, Avancerade rapporter, WinLas)

18 maj

Tider: Kl 10  och 14

 

Effektiv bemanningsplanering med hänsyn till hälsosam organisatorisk och social arbetsmiljö (Ämne 1) – genomfört

20 april

Långsiktigt fungerande schemamodeller (Avancerad bokning, Avancerad resursplanering, Chefens perspektiv i Time Care Planering och Time Care Planering Multi Access)

Tider: Kl 10  och 14

 

Behovsstyrda och hälsosamma scheman med Produktionsplanering (Ämne 2) – genomfört

21 april

Delta på webinar där vi berättar mer om produkten Produktionsplanering

Tider: Kl 10  och 14

 

Datum för Time Care Scheduler kommer inom kort.

 

Önskar ni en mer djupgående visning av någon av våra produkter rekommenderar vi

att ni istället bokar ett möte med kundansvarig alternativt att vi håller i en demovisning.

 

Boka demovisning

 

 

 

Anmälan till webinar, vänligen fyll i nedanstående formulär

[ninja_forms_display_form id=15]